Nelli útja a születésig

Kedves Kismamák! Ezt a blogot azért hoztuk létre, hogy megosszuk Veletek a tapasztalatainkat a születendő lombik babánkkal kapcsolatban.

Friss topikok

  • werdi: Kedves Anyuka! A napokban ugyanez a "hidegzuhany" ért bennünket is a 19 hetes ultrahangon. Szinté... (2011.11.08. 05:08) Plexus chorioideus cysta - baj lehet?
  • nelli2010: @Angéla30: Szia, erről a cystaról részletesen írtunk a Plexus chorioideus cysta - baj lehet? című ... (2010.12.14. 08:42) 30. heti ultrahang - Istenhegyi út
  • tundi786: Gratulálok Nektek így ismeretlenül is!!!!!!!!!!!!! Mi is nagyon szeretnénk babát. Most kezdtük a v... (2010.06.24. 20:28) Megszülettem! (2010.06.17.)
  • s-zsuzsa55: nagymama kérdezi nagypapától: -Vajon mit csinál a mi kis tündérünk most odabenn? nagypapa viccesen... (2010.06.02. 17:34) 17 nap múlva megszületek
  • s-zsuzsa55: Drága pici unokám! Ahányszor elolvasom a " történeted", az aggódáson egyre inkább felülemelkedik a... (2010.05.03. 06:33) Merre van a baba feje?

lottik.jpgNagy örömmel kürtölöm világgá, hogy nemrég volt a 2. szülinapom és pár hét múlva bújik ki anyu pocakjából a testvérkém. A neve Lotti lesz. Majd ha kibújik, nagyon sokat fogunk együtt játszani, ugrálni, momózni és focizni.

Saját szoba is várja Lottit, én kaptam egy nagyobb szobát, egy nagy lányos szobát, míg Lotti az én kis szobámban fog majd aludni. Tetszeni fog neki. Én is nagyon jól éreztem magam ott.

Nagyon várjuk már őt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nelli2010.blog.hu/api/trackback/id/tr574605587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása